#borsodbeszél

Vége a kampánynak, most már kinyithat az Ellipsum

2022-04-05 19:19:00 - BORSODBESZÉL- 563

Január végén, a miskolci baloldali városvezetés bezáratta az új miskolctapolcai wellnessfürdőt arra hivatkozva, hogy a néhány hónapos működés során keletkezett műszaki hibákat kell kijavítani. Ez idő alatt minden alkalmat megragadtak arra, hogy a Fidesz-KDNP országgyűlési képviselőjelöltjére, dr. Kiss János miniszterelnöki biztosra olvassák, hogy az Ellipsumot tulajdonképpen nem lehet fenntartani, és csak veszteséget termel.


Az elmúlt hetekben tehát – a diósgyőri vár után – az Ellipsum is politikai csatározások színhelyévé vált. Felmerülhet bennünk miskolciakban az is, hogy csupán a baloldal kampányfogása volt az Ellipsum bezárása, és egy újabb „lehetőség”, arra, hogy a jobboldal ellen hangolják az embereket.


A miskolci baloldali politikusok sajtótájékoztatót is tartottak akkor az ügyről, mely során a fürdő műszaki színvonalát bírálták és üzemeltetési nehézségekre hivatkoztak. Ugyanakkor a fürdő ügyvezető igazgatója, Németh Judit egy sajtócikkben így nyilatkozott: „Reméljük, a javítások után valóban prémiumszolgáltatást tudunk nyújtani ebben a prémiumfürdőben." Az ügyvezető a sajtónak azt is elmondta: fontos, hogy minden hibátlanul működjön a fürdőben, és egy országos kampányt szeretnének indítani, hogy már nagypénteken „kényeztetésre" érkezzenek a vendégek. Azóta speciel még mindig nem találkoztunk egy hirdetéssel sem, ami a tapolcai Ellipsum hírét terjesztené országszerte.


– Meglepő, hogy ha a szakma prémiumminőségű fürdőnek nevezi a fürdőt, akkor miért mondják azt a baloldali politikusok, hogy ezt a fürdőt nem lehet nyereségesen üzemeltetni. Látszik, hogy ez csak az országgyűlési választásra időzített baloldali műkampány – nyilatkozta akkor az ügy kapcsán dr. Kiss János hozzátéve: nem tud róla, hogy a városvezetés felállított volna a fürdő marketingjére egy szakértői csapatot. „Ezek ismeretében ne csodálkozzunk, ha kevés vendég érkezett a fürdőbe, és a városvezetés bevételi számai elmaradtak a tervektől. Mindenesetre az a helyzet, hogy a városházának el kellene döntenie, hogy a fürdőt irányító szakembereknek van-e igazuk, akik szerint ez egy prémiumfürdő, és országos kampányt akarnak végre indítani, hogy minél több vendég érkezhessen, vagy pedig a városháza a baloldali politikusok műkampánya mellé áll, mert ez így rendkívül zavaros kommunikáció."


Majd most, egy nappal az országgyűlési választások után, április 4-én megjelent a minap.hu-n egy cikk, mely szerint országos marketingkampányt indít a városvezetés az Ellipsum népszerűsítése céljából. Továbbá márkanagykövete is lesz a tapolcai élményfürdőnek, Péter Szabó Szilvia személyében.


Összegezve: most, hogy véget ért a kampány, és a miskolciak többsége dr. Kiss Jánost, a Fidesz-KDNP jelöltjét szavazta meg országgyűlési képviselőnek Varga László baloldali politikussal szemben, nincs szükség arra a továbbiakban, hogy az Ellipsumot zárva tartsák, hiszen mégiscsak jön a húsvét, és nem ártana valami bevételt is produkálni Miskolc kasszájába.



Kiemelt bejegyzések

#balázsibeszélA polgármester skíróztatná a népetMiskolc 2022-09-09 19:38:00- 4911
#balázsibeszélHol a pofátlanság határa? Borkuti László dupla tanácsnoki pénze már az? III. részMiskolc 2022-09-06 07:05:00- 6043
#balázsibeszélDr. Mokrai Mihály polgármesterségre tör, ha már alpolgármester nem lehetettMiskolc 2022-09-01 07:06:00- 7618
#balázsibeszélAz Avasi kilátó gyalázataMiskolc 2022-08-15 08:06:00- 9228
#balázsibeszélVeres Pál a porcelánboltban - de mi fickándozik a halk szavú rádiós gatyájában?Miskolc 2022-08-11 08:22:00- 10425